همینطور که در مقاله بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام خواندیم یکی از روش های اصلی فروش مستقیم در ایسنتاگرام است.امروز میخواهیم به تکنیک های بهبود فروش مستقیم در اینستاگرام بپردازیم.

 

شاید با خود فکر کنید فروش مستقیم ساده ترین روش کسب درآمد است و نیاز به تکنیک خاصی ندارد اما یادمان باشد حتی ساده ترین کارها هم تخصص خود را نیاز دارد و به همین دلیل است که میزان فروش بین فروشگاه ها متفاوت است.

 

1-از عکس های کپی و بی کیفیت استفاده نکنید

اینستاگرام یک رسانه تصویری است و ارتباط شما با مخاطبان در در نگاه اول با تصاویر انجام میگیرد.در اصل تصاویر مانند دکور مغازه شما هستند.پس اهمیت این موضوع انکار کردنی نیست که کیفیت تصاویر شما و میزان جذب مخاطبان شما رابطه مستقیم دارد.پس اولا از عکس های پیج های دیگر و عکس هایی که از گوگل دریافت کرده اید استفاده نکنید.خودتان عکاسی کنید و تصاویر  با کیفیت آپلود کنید و تاثیر آن بر کسب و کارتان را مشاهده کنید.

 

2-عکاسی را سرسری نگیرید

همانطور که گفتیم تصاویر ویترین شما است.در تصاویری که تهیه میکنید باید تمامی زوایا و جزئیات محصولات شما مشخص شود تا مشتری بتواند به درستی تصمیم گیری کند.

 

3-مخاطبان را ترغیب به مشارکت کنید

یک نکته مهم که اعتبار شمارا در اینستاگرام افزایش میدهد میزان مشارکت مردم در پیج شما است.هر چه میزان نظرات و کامنت های پست های شما بیشتر باشد به معنای اعتبار بیشتر برای کسب و کار شما است پس فراموش نکنید که از روش های مختلف برای دریافت نظرات مخاطبان استفاده کنید.

 

ادامه مطلب