همانطور که کسب و کارهای مختلف در اینستاگرام پیشرفت میکنند ، تجربه کاربری افراد نیز پیشرفت میکند و کم کم روش های قدیمی جذب مخاطب تاثیر خود را از دست میدهند.

اگر صاحب یک کسب و کار هستید و از صفحه اینستاگرام استفاده میکنید با رابین همراه باشید تا 4 نکته اساسی برای پیشرفت کسب و کار اینستاگرامی را در این مقاله شرح دهیم


  • از فالوئر های واقعی استفاده کنید

چیزی که باعث پیشرفت پیچ اینستاگرامی شما میشود تعداد دنبال کنندگان شما نیست بلکه میزان توجه هر دنبال کننده به مطالب شما است.در این حالت دنبال کنندگانی که از طریق افراد و یا نرم افزار هایی که خرید و فروش فالوئر انجام میدهند به کار شما نخواهند آمد زیرا این فالوئر ها اکثرا یا خارجی هستند یا مخاطبان به اصطلاح فیک که از طریق ربات ها ایجاد میشود.این نه تنها برای کسب و کار شما مفید نیست بلکه اگر اینستاگرام مطلع گردد حساب کاربری شمارا برای همیشه مسدود خواهد کرد.


  • محتوای متفرقه جایی در کسب و کار شما ندارد

به این نکته توجه داشته باشید که مخاطبان شما از تمام اقشار، اقوام و ادیان هستند و سلیقه های شخصی متفاوتی دارند پس زمانی که شمارا دنبال میکنند و به مخاطب شما تبدیل میشوند در اصل کسب و کار و برند شما را دنبال میکنند پس از بحث های سیاسی، اجتماعی ، دینی ، شخصی و یا طرف گیری گروه یا تفکر خاصی خودداری کنید مگر مواردی که به کسب و کار شما مربوط می باشد.عم انجام این توصیه منجر به از دست دادن مخاطبان شما خواهد شد.


  • برند سازی کنید

 با توجه به آشفته بازار شبکه های اجتماعی در ایران و امکان جایگزین شدن اینستاگرام به دلیل مسدود شدن در آینده شما میتوانید به جای فروش مستقیم اقدام به ترویج برند خود و منتقل کردن کاربران به وبسایت یا فروشگاه خود جهت اقدام پایانی نمایید.


  • اقدامات اضافه ممنوع

همینجور که در نکته اول نیز گفتیم از هر روش غیر معقول جهت افزایش لایک استفاده نکنید.استفاده از پست های لایک گیری یا نرم افزار های جانبی بیهوده می باشد.شما میتوانید به جای هزینه های بیهوده یک متخصص محتوا نویسی استخدام کنید.


نتیجه گیری

تمام تلاش خود را جهت تولید بهترین محتوا مربوط به کسب و کار خود معطوف نمایید هر اقدام اضافی دیگری در اینستاگرام نه تنها نعفی برای شما ندارد بلکه شاید منجر به از دست دادن مخاطبان یا جریمه و مسدود شدن از طرف اینستاگرام شود.


مطالب مرتبط

اصول کاربردی اینستاگرام در کسب و کار

بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام

ادامه مطلب